Mystic Messenger Wikia
Advertisement

707 (prawdziwe imię Saeyoung Choi, imię chrzcielne Luciel Choi).

Osobowość[]

W przeważającej części Seven prezentuje beztroską, otwartą i bardzo dziwaczną osobowość. Często płata figle Yoosungowi za pośrednictwem czatu, naśmiewa się z innych członków (i samego siebie) i, w odpowiedzi na wszystko, odpowiada serią "lol". Zasadniczo jest typowym żartownisiem, który kocha samochody (posiada ich kilka) i ma pasję do hakowania. Jednak pierwsze wrażenie gracza dotyczące Seven nie jest „prawdziwym” Seven. Poza czatem, za humorystycznym frontem, który stawia, Seven jest naprawdę przygnębiony i poważny, i nie chce uwierzyć, że może mu się przytrafić cokolwiek dobrego. Wynika to z jego przeszłości i wykonywanego zawodu, ponieważ uważa, że ​​zagrozi każdemu, z kim się zbliży. Strach ten pojawia się bardzo często podczas wydarzeń na jego trasie, zwykle gdy próbuje odepchnąć gracza. Chociaż początkowo odrzuca gracza, widać, że bardzo go ceni i bardzo chętnie okazuje uczucia, gdy jest przekonany, że gracz go zaakceptuje niezależnie od tego, jaki jest. Po swojej ścieżce wraca do swojego poprzedniego ja, tylko trochę stonowany. Wspomina się również, że jest katolikiem, a później na swojej drodze pokazuje swoje wartości religijne.

Historia[]

Advertisement